Re: przestroga: czy wiesz, co kasuje twój dostawca poczty?

Autor: Arkadiusz Patyk <areq_at_areq.euo.rg>
Data: Sun 12 Oct 2008 - 19:16:47 MET DST

On Sun, 12 Oct 2008 16:30:27 +0200, Marcin Kocur
<marcin2006@gmail.com.wytnij> wrote:

>A ja zapytam z pozycji zwykłego użytkownika konta na gmailu: jak
>wyłączyć tam filtrowanie?

wyłączyć to nie wiem, ale możesz dać filtr co złapie wszystkie.
W filtrze da się zaznaczyć by nigdy nie traktował jako spam tych
wiadomości.

--
Arkadiusz Patyk [areq<>pld-linux:org] [http://rescuecd.pld-linux.org/]
[IRC:areq GG:1383 jid:arek<>patyk:net]