Re: przestroga: czy wiesz, co kasuje twoj dostawca poczty?

Autor: Marcin Kulas <007_at_z.jabbed.org>
Data: Sun 12 Oct 2008 - 10:45:18 MET DST

futszaK wrote:
> jest jedna mała różnica pomiędzy RTV a pocztą, mianowicie "spam" idący
> tamtędy jest przepuszczany przez filtry o nazwie "wpłać kase to go
> wyemitujemy".

Masz rację. Chodziło mi bardziej o ogólną treść niż reklamy, bo tych
z definicji nie oglądam/nie słucham. Są robione dla debili i nie trzymają
w większości poziomu dla mnie akceptowalnego. Problem w tym, że treść
od dość dawna również sięga dna. Dla mnie to zwykły spam i strata czasu.

> gdyby warunkiem wysłania poczty przez każdy serwer było wpłacenie 1
> eurocenta na konto właściciela servera to by spamerzy nie słali tyle
> spamu

Słaliby, tak jak robią to teraz, czyli przez zombies.

--
[ Marcin Kulas                              jid: hit@jabbed.org ]
[ "Bądź uczynny, pomagaj innym - a wtedy wszyscy wokół pomyślą, ]