Re: problem z DSL?

Autor: Krzysztof \ <kl_at_-nospam-x-com.pl>
Data: Mon 06 Oct 2008 - 11:21:02 MET DST

futszaK napisał(a), dnia pięknego 2008-10-06 10:51:

> ma ktoś pomysł na spreparowanie testu, umozliwiającego pokazanie w
> wiarygodny sposób, że &TP pogorszyła w/w parametry ?
>
> nie żebym się czepiał, ale ostatnimi czasy mi zaczeli użyszkodnicy
> narzekać na jakość netu, a mój urynanet na DSLach wisi :(
>
> region - pomorskie, aczkolwiek następny hop to szcz-ru1.idsl.tpnet.pl...

Ja potwierdzam, w Książnicy St. (znaczy bibliotece) nawet łącząc się z
domu po ssh mam lagi. A nie mówiąc już o normalnym administrowaniu
stroną WWW czy hotspotami.
Z wewnątrz też chodzi nie tak jak trzeba. Chyba pps przycięli.
Jazda z MTU nie ma nic wspólnego (testowane), w końcu jest jakiś
router/bridge a nie bezpośrednie wpięcie w gniazdko.
Poza tym zauważyłem, że złote porty polpaka też fiksują. Może zmienili
obsługę w NOC ? ;)
Pzdr.