Re: Kary dla &TP

Autor: gito <gito_at_niespamuj.gmail.niespamuj.com>
Data: Sun 05 Oct 2008 - 14:23:25 MET DST

Tomasz Śląski pisze:

> Generalnie nie lubię się licytować, ale skoro rzucasz rękawicę... Mam w
> domu "radiuffke" i - właśnie zmierzyłem - 30Mb/s down i 20 Mb/s up. Tak
> słabo to wypada z powodu miernego CPE u mnie, który przy 30 Mb/s
> dogorywa i więcej nie poniesie.
>
> Pozdrawiam!

Ja dorzuce coś od siebie w chwili obecnej mieszkam w Czechach.
posiadam tu łącze 10Mb/s down i 1Mb/s Up tutaj to kosztuje 490koron
czyli jest to jakieś 65zl rzeczywiście to tak działa jak napisane.
20/2 Mb/s kosztuje jakieś 100zl teraz znajdźcie mi firmę w Polsce która
przebije tę cenę.
Większość ISP tutaj ma dosyć ciekawa politykę cenową cena jaką płace z
internet się nie zmienia tylko w ciągu roku szybkość wzrasta 2-4x.
Widać że nasz piękny kraj ma jeszcze daleeeko.

--
Gito