Detekcja problemowych skryptów na serwerze.

Autor: rex <rex2000_at_wp.pl>
Data: Sat 20 Sep 2008 - 13:58:01 MET DST

Witam

Chciałbym na swoim serwerze Apache + php + wiele vhostów wyszukać te
skrypty które najbardziej obciążają serwer (głownie cpu). Na razie
wymyśliłem użycie mod_status + napisanie skryptu do dumpa z niego
pobierać + skrypt który raz dziennie analizował by takie dane.

Czy macie jakieś sprawdzone sposoby? Gotowe rozwiązania. Niestety nie
mogę nic konkretnego znaleźć w necie a nie chciałbym wywarzać wyważonych
drzwi.

Obecnie używam apache 1,3 + php 5.2 ale migracj ana nowszego apache nie
była by większym problemem(mam nadzieje:).

Dzięki za każda pomoc.