Re: i jak z miernikami jakości Internetu by UKE ?

Autor: futszaK <futszak_at_gmail.com>
Data: Thu 18 Sep 2008 - 11:01:47 MET DST

Zbigniew Sikora wrote:

> Umowy ramowe z TP mamy właśnie w dużej mierze dzięki owej Pani, o której
> się tak pogradliwie wyrażasz. Parę osób z tej grupy, a na pewno Marcin
> Kuczera i ja miały okazję rozmawiać z p.Streżyńską, więc mogę Cię
> zapewnić, że określenie "jaśnie pani" jest zupełnie nie na miejscu. Jest
> to za to osoba, która bardzo się stara coś zmienić. A nie mylą się tylko
> ci, którzy nic nie robią.

w całej rozciągłości popieram, poprzedni prezesi UKE robili wszystko
żeby gadać o demonopolizacji i jednocześnie nie robić nic bo pochodzili
z TPSA i monopol był im na ręke
Pani Ania robi bardzo dużo, pomimo że, z powodu wzajemnych sprzeczności
naszych interesów, nie wszystkie jej ruchy się nam podobają, to jednak
działania idą w dobrym kierunku na czym zyskują przede wszystkim
odbiorcy naszych usług, a to właśnie oni nam płacą za naszą prace.

Polecam http://pl.wikipedia.org/wiki/Anna_Stre%C5%BCy%C5%84ska ,jeśli
ktoś będzie miał chwile czasu, to niech uzupełni notke i liste zasług
Pani Ani

--
Tomasz Kruk
http://net.czarne.net - zapraszamy do współpracy okolicznych operatorów