Re: Kary dla &TP

Autor: futszaK <futszak_at_gmail.com>
Data: Wed 17 Sep 2008 - 11:48:59 MET DST

Tomasz Ochal wrote:

> Mam nadzieję, że wiesz na jakiej częstotliwości pracuje sieć komórkowa
> NMT dawnego Centertela. Na tej technologii bazuje dostęp radiowy do
> sieci PSTN TP.

w przeszłości TPSA używała również innych systemów radiodostępowych w
tym również tych korzystających z 2.4GHz

> Co do pieniędzy podatników to wydaje mi się, że Ty także z nich
> korzystasz (programy unijne).

bingo, doszliśmy do sedna sprawy, którym jest efektywniejsze
wykorzystanie w/w środków niż to robi &TP pakując kase w łajmaksy i inne
ścierwa,które podzielą los promowanego na siłe D2-MAC

--
Tomasz Kruk
http://net.czarne.net