Re: TPSA z kim załatwiać trudne przypadki?

Autor: Grzegorz Staniak <gstaniak_at_wp.pl>
Data: Mon 15 Sep 2008 - 14:49:26 MET DST
Message-ID: <gallkm$41f$2@news.lublin.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2

On 15.09.2008, |TEcHNO| <techno@punkt.pl> wroted:

>> Faktury widma, których nigdy nie widzia³em. Których nie widzia³ mój
>> opiekun biznesowy. Nie wie o nich blulajn. Nie ma ich w panelu klienta
>> www.tp.pl.
>> Ale one GDZIE¦ TAM S¡! S± na nich te same us³ugi, które s± potem na
>> normalnych fakturach, umieszczone z kilkumiesiêcznym lub ponad rocznym
>> opó¼nieniem. :-)
> Sproboj do kierwnika/dyrektora TP w danym mie¶cie. Akurat by³em jako
> klient indywidualny, ale za³atwi³em w pare dni to co miesi±c siê nie da³o.

Znam przypadek, kiedy w sytuacji kiedy lokalna tepsa informowa³a, ¿e
pod³±czenie klienta - studzienka z kablem 5 m od domu - wykona w...
9 miesiêcy, pomóg³ mail do samego prezesa spó³ki. On sam oczywi¶cie tej
poczty nie czyta, ale filtruje to sekretariat i odsy³a do dzia³u interwencji
czy jak mu tam. Jest szansa na przyspieszenie sprawy.

GS

-- 
Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ wp [dot] pl>
Nocturnal Infiltration and Accurate Killing
Received on Mon Sep 15 14:50:08 2008

To archiwum zosta³o wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 15 Sep 2008 - 15:40:00 MET DST