Re: DSL tp , UPLOAD 1,5mbps

Autor: HaQs <tavic_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 15 Sep 2008 - 11:41:23 MET DST

Witam

Przegladalem Polipa i jeszcze natrafiłem na ten wątek tak więc jak to komus
pomoże:

1) podwyższenie uploadu nie wiąże się ze zmianą IP
2) wymagana zmiana modemu na SS 4101 ewentualnie SN:60R.. to też 4101 ale
moze sie nazywac 4100 :)
3) zwiększenie uploadu wiąże się ze spadkiem SNR o kilka db także jak ktos
ma graniczny moze nie być warunków ewentualnie jak ma lekko ponad graniczny
i niema wlaczonego przeplotu (interleaved) to tpsa właczy przeplot i pingi
aktuomatycznie pojdą w góre o jakies okolo 20ms.
4) co niedawno wyszło po uzywaniu jakies 2 miesiace wyzszego uploadu , tpsa
przykladowo mi zle skonfigurowała port co sie im czesto zdaza :D , co
owocowało tym ze upload niby był a go nie było ruch niby leciał kolo 1,2mb
ale jak np sie zapusciło FTP na pustym łaczu i chciało cos wyslac to
transfer 100kb po chwilli 50 i tak spadał nawet do 1kb . - Reklamowac, -
naprawią , mi to wygladało jak by cos z MTU bylo nie tak ale niechcieli sie
przyznac co zle ustawili.

odnosnie parametrów linii , dla dsla 15MB z uploadem 1,5MB 350m przewodu
miedzy modemem a dslamem (przekrój 0,8) to juz parametry bardzo graniczne
snr w granicach 9db

Wiec jak macie wiecej to raczej bedzie problem.

Pozdrawiam HaQs