Re: [troche OT] rece opadaja - NETIA

Autor: Mikołaj Jopczyński <mikolaj.jopczynski_at_gmail.com>
Data: Sun 31 Aug 2008 - 17:56:10 MET DST

Łukasz Bromirski pisze:

> Mikołaj, ale tak konkretnie to na czym stoi ta Wasza sieć? Bo z Waszego
> FAQ przeczytać można:

> Nie widzę tu nic o 13GHz a odnoszę wrażenie, że 2.4GHz/5GHz obsługujecie
> MikroTikiem a nie Nerą czy inną Motorolą.

Mam nadzieje, ze nie mowisz o canopy ??:)

A na powazniej. Wiesz, ja widze subtelna roznice pomiedzy linkiem na
2-10 osob (klientow), a linkiem np na 50-100 klientow - na stronie nie
ma np informacji, ze wynajmujemy swiatlowody - bo po co ?

--
Mikołaj Jopczyński | Tychy Online - Internet w powietrzu
gg: 3 111 67