Re: [troche OT] rece opadaja - NETIA

Autor: ttt <tl6_at_nospamwp.pl>
Data: Sun 31 Aug 2008 - 12:58:12 MET DST

> Eh, raczki opadaja troche. Rozumiem, ze komorke ktora nosisz ze soba to
> tez wstyd? Radiolinie ktore dostarczaja sygnal najwiekszym telekomom to
> tez wstyd.
>
> Ty sobie pewno myslisz, ze na kazdym domku bedzie yaga - prawda?

Pod pojeciem wstydu rozumiem radiowke 2,4Ghz. Komorki i radiolinie duzych
telekomow sa profesjonalne, ale to inne pasmo. Tak wiec nie myl pojec.
Radiowke 2,4 mozna z powodzeniem stosowac w zabudowach wolnostojacych, ale
raczej slabo zurbanizowanych bo eter nie jest zapchany. W wiekszych miastach
pasmo 2,4 jest tak pozapychane ze lepiej nie mowic.

Wracajac do tematu to autor watku napisal, ze chodzi o zabudowe szeregowa, a
nie domki wolnostojace. Zatem dla niego najlepiej by bylo, zeby sprobowal
namowic UPC do zrobienia tam sieci. Pytanie tylko, czy UPC jest w
bezposrednim poblizu. Wiem, jak UPC robi sieci i moge ich polecic. Tym
bardziej, ze na jednym kablu klienci dostana i internet, i telefon, i
telewizje. Na Twojej radiowce to moze tylko internet bedzie chodzic jako
tako. Autorowi mozna tez polecic TP i Netie. Ale Netia nie robi juz nowych
inwestycji w osiedla tzn. nie kladzie kabli. TP jest wlasciwie "zmuszona" do
wykonania podlaczen z racji operatora swiadczacego usluge powszechna.