Re: kable w kanalizacji sanitarnej

Autor: Marek Wodzinski <majek_at_ODSPAMIACZ.mamy.to>
Data: Mon 25 Aug 2008 - 20:18:47 MET DST

On Mon, 25 Aug 2008, ttt wrote:

> Moze nie uwierzysz, ale w Polsce tez sa firmy, ktore maja kable ulozone w
> kanalizacji sanitarnej. Kable swiatlowodowe.

Nie pisałem, że u nas nie ma, bo po prostu tego nie wiem. Natomiast byłem
na prezentacji (z filmami itp.) rozwiązania stosowanego w Wiedniu i tam
mają technologię puszczania światła (bo nikt normalny czego
innego nie kładłby w ściekach) opracowaną od grubych rur, do małych rurek
dochodzących praktycznie do 'sracza'.
A podstawą w tym temacie i tak jest 'wola' właściciela kanalizacji, bo bez
tego super-hiper-hi-tech nawet nie pomoże. I oni będą też wiedzieć lepiej
co tam można wsadzić, a czego nie i w które rury.

Pozdrawiam

Marek

Jean-Baptiste Emmanuel Zorg