Re: kable w kanalizacji sanitarnej

Autor: <aalf_at_gazeta.pl>
Data: Mon 25 Aug 2008 - 16:18:43 MET DST

> ja calkiem serio pisze ze swiatlowod jest mocno odporny na prominiowanie
> elektromagnetyczne

a na promieniowanie g..niane? ;)
ogolnie jest tak
bedzie dzialac jedno i drugie ale jest jedno ale
mpwik czy inna masc od rur bardzo nie lubia miec w rurkach
innych rzeczy niz to co ma byc
kiedys mi tlumaczyli ze:
- problemy z czyszczeniem - przepychacz nie idzie
- problem z jakakolwiek sprezyna - nawija sie na kabel
- problem z duzym cisnieniem - jak jest szczyt to szybko plynie i urwac sie
moze
- jak juz by sie urwalo to zaplacze sie na maxa i g...no nie poplynie a
jeszcze zaklajstruje
  ze nawet cisnieniem nie przpchaja
w wiekszych srednicach - czyli takich gdzie ludziki sobie kursuja na
piechote to juz zalezy
od uwarunkowan danych kanalow.