Re: kable w kanalizacji sanitarnej

Autor: jasio <stasio_at_kasior.pl>
Data: Mon 25 Aug 2008 - 11:12:43 MET DST

brum pisze:
> czy ktos przerabial ten pachnacy temat ?
> chodzi mi o zastosowana technologie mocowania kabli oraz rodzaj uzytych
> przewodow
> wzglednie jakis sprawdzony wykonawca ?
>
> michal

Temat wielokrotnie walkowany.
Niestety kal i mocz maja ponadprzecietna interferencje na kable
transmsyjne. W praktyce przeklada sie to na niemoznosc dotrzymania
parametrow jakosciowych np. max odleglosc w Ethernet jest zdecydowanie
nizsza niz 100 m. Transmisja czesto sie zrywa, w zaleznosci od
przeplywow w rurach.
Nie wiem jak jest ze swiatlowodami - moze ktos ma jakies doswiadczenia i
sie podzieli?
Jesli chodzi o wykonawce to czesto wystarczy zadzonic do wlasciwej osoby
w MPWiK.