Re: Jak skutecznie rozmawiać z opiekunem TPSA

Autor: Maciek \ <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Thu 14 Aug 2008 - 15:01:16 MET DST

On Wed, 13 Aug 2008 21:18:53 +0200, "Mr.FX" <mrfx@wla.pl> wrote:

>[...]
>
>Kosmicznie drogo zaproponowali... takie skutki monopolu - 100% drożej,
>niż można mieć w miasteczku o podobnej wielkości, w którym jest
>konkurencja. Oby UKE wreszcie skutecznie zrobiła cos z tym fragmentem
>rynku.

Ja odnoszę wrażenie że każda firma tak próbuje na początek licząc -
nawet jak ma konkurencję - że trafi się ktoś kto nie ma pojęcia o
cenach. Mi każdy operator - pytałem czterech o łącze rzędu 8-10Mb -
którego pytałem o wycenę walił strasznie drogo. Po uwadze że mam
możliwości techniczne od innych operatorów cena spadała w dół. W
skrajnym przypadku przy umowie na 36 miesięcy o 60% ceny wyjściowej. I
to bez żadnych negocjacji - po prostu na propozycje mailem też mailem
odpisywałem że konkurencja chce mniej.

Zdrówko