Re: Jak skutecznie rozmawiać z opiekunem TPSA

Autor: Michał_Sz <szipluk_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 13 Aug 2008 - 15:20:46 MET DST

icek2 pisze:
> i tak bedzie
>
> jesli bez BGP to za ~4,5 dostaniesz 20tke przy lojalce na 24mce

Np tak mi zaproponowani 20Mbit - 4500 netto 10Mbit - 3900 netto, próbuje
jakoś zejść, ale nie chcą słuchać i twardo trzymają cenę.
Może jest jakiś sposób aby ich zachęcić do obniżenia ceny.

Miasteczko małe ok 10000 dusz, innego łącza jak 10DSLi :-), FR, EVPN nie
mam możliwości uzyskać.

Może odezwał by się ktoś kto poleci mi osobę z konkurencji TPSA, GTS
Exatel itp. co by ze mną poważnie porozmawiał i chociaż powiedział że
nie da rady.

Michał Sz.