Re: Jak skutecznie rozmawiać z opiekunem TPSA

Autor: Maciek \ <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Wed 13 Aug 2008 - 12:47:44 MET DST

On Wed, 13 Aug 2008 09:51:21 +0200, icek2 <icek2@poczta.onet.pl>
wrote:

>i tak bedzie
>
>jesli bez BGP to za ~4,5 dostaniesz 20tke przy lojalce na 24mce

Mi jakiś ~miesiąc temu w centrum Warszawy opiekun od telefonów z Tepsy
(mamy kilkanaście linii telefonicznych i światłowód dociągnięty do
budynku i trochę komórek - zajmuje się tym telefoniarz) zaproponował
wstępnie MetroEthernet za 1100 opłaty za łącze i dodatkowo 90 złotych
za każby Mb łącza. Tyle że ja tam mam wybór i na razie łącze z GTS. Co
ciekawe wycena z Tepsy przedstawiona innym operatorom z zastrzeżeniem
że mają możliwości techniczne podpięcia gwałtownie powodowała
obniżenie ceny ich oferty.

Zdrówko