Wroclaw, Lodz, Krakow - swiatlowody

Autor: ttt <tl6_at_nospamwp.pl>
Data: Tue 05 Aug 2008 - 18:05:04 MET DST

Dziekuje wszystkim tym, co odpowiedzieli na moje poprzednie zapytanie
odnosnie operatorow swiatlowodowych na terenie Warszawy. Dowiedzialem sie w
tamtym watku o dwoch operatorach, o ktorych dotad nie wiedzialem ze
posiadaja wlasna siec swiatlowodowa. Jeszcze raz serdeczne dzieki.

Idac jednak dalej chcialbym zapytac o trzy inne miasta. Mianowicie:
- Wroclaw,
- Lodz,
- Krakow.

Jak w tych miastach wygladaja operatorzy operujacy na swiatlowodach?
Wiadomo, ze jest TP. Oni sa prawie wszedzie ;-). Dlatego z oczywistych
wzgledow pomijam TP. Ale jak to wyglada z operatorami alternatywnymi?
Czy tak jak przy poprzednim watku moge prosic o podzielenie sie
informacjami?

Wiem, ze Wroclaw to Dialog, ale z pewnych nie do konca pewnych zrodel wiem,
ze Dialog wcale az tak nie ma rozwinietej sieci swiatlowodowej na terenie
Wroclawia. Jest tez e-wro, ktore zaczelo klasc swiatlowody, ale potem ich
Dialog przejal i nie wiem, jak aktualnie stoja. Znowu w Krakowie byl sobie
kiedys taki operator Optokan, ale potem nie wiem co sie z nim stalo. O
operatorach w Lodzi tak wlasciwie najmniej wiem.

Prosze o jak najwiecej informacji, za co z gory bardzo dziekuje.

Pozdrowienia.