Re: koolokacja

Autor: Grzegorz Dacka <unc_at_invo.infoplus.com.pl>
Data: Mon 04 Aug 2008 - 08:35:57 MET DST

Dnia 03.08.2008 <aalf@gazeta.pl> <aalf@gazeta.pl> napisał/a:

> oo A ja sie zastanawialem nad kolokacja u nich - w czy podpadaja lub na co
> uwage zwrocic?
> i z ciekawosci bo jestem przed rozmawa z nimi - jaki poziom cen udalo ci sie
> wynegocjowac
> za kolokacja i mb lacza?
>
> Blazej

Podpaaja w bardzo wielu miejscach ale najbardziej wkurzajace jest to że jak coś nie działa
to ty im musisz udowodnić że to nie działą i czasami przeciaga się to w kilka dni.
np jak przycieli ruch do TPSA to nie dało się w jednej sesji wyciagnac wiecej jak 1 Mb/s
po około 3 tygodniach walki udowadniania że wina lezy po ich stronie przynali sie

Jak robili remont w serwerowni zapomnieli szafy zabezpieczyc i plyty karton gips cieli w tym
samym pomieszczeniu co stoja serwery, chyba nie musze mowic co sie stalo ze maszynami a dokladiej
z wentylatorami w nich

Jak im się sypie routing to ty masz im udowodnic ze nie dziala bo jak w tpsa u nich zawsze
wszystko dziala

Zasilanie do serwerow podane na przedluzaczu takim nazwyklejszym za 5 zl + rozgalezniki
+ do tego okazuje sie ze ktos moze sie wpiac w twoja listwe bo jemu sie miejsce skonczylo
lub ma taki kaprys

I wiele wiele innych ciekawych rzeczy dlugo by opowiadac

Jesli chodzi o 1 Mb/s coz nie chce ciebie oklamac ale wydaje mi sie ze to cos miedzy 180 ~ 200 zl
jest to cena netto oczywiscie.

Szafy tam akorat nie mam swojej tylko zajmuje ich i place cos od 1U ale nie wiem czy to nie jest
w cenie lacza i to sa wszsytkie koszty.

--
Grzegorz Dacka
gdacka<at>unc.pl