Re: Czy ktos wie czy bedzie kontrpropozycja TPSY?

Autor: Patryk Włos <any.user_at_otrs.pl>
Data: Sat 02 Aug 2008 - 20:25:43 MET DST

> A jak się to ma do ochrony konsumenta i niedozwolonych zapisów umownych?

Nie wiem. Ale zapis jest IMHO całkiem uczciwy. Jeśli ktoś ma w domu
infrastrukturę umożliwiającą omijanie regulaminu, i ta infrastruktura
jest podłączona i uruchomiona, to dlaczego nie zakładać, że ten
regulamin łamie?

Powiem więcej: gdyby z tego założenia zrezygnować, to byłaby to walka z
wiatrakami.

--
Zobacz, jak się pracuje w Google:
http://pracownik.blogspot.com