Re: EXATEL i ich kwiatki w umowie

Autor: Darek Chodkiewicz <chodkiewicz_at_op.pl>
Data: Mon 28 Jul 2008 - 22:47:09 MET DST

Andrzej 'The Undefined' Dopierała pisze:
> hm.. a jak sprawdzasz tego mbita? dokąd? ;)
> czym?

Ja za przerwy (według Exatela usterki) w łącznej liczbie ponad 300
godzin dostałem 60 zł odszkodowania. Ping do dowolnego hosta wynoszący
1300ms-27000ms to według Exatela usterka. Brak 2Mbit bo padnięty port w
Ich routerze: usterka, brak 2Mbit bo uszkodzona E1-ka: usterka,
uszkodzony kabel łaczący E1-ki: usterka, wiszący router tellindusa :
usterka, rozsynchronizowane zegary E1-nek ... itd.
93:59:42
1:58:50
0:32:49
1:11:04
1:12:17
12:05:11
1:15:52
1:14:28
24:14:08
13:51:31
5:12:48

Czasy trwania "usterek"miedzy majem a lipcem. Na szczęście za chwilę
EXATEL będzie miał 16MBit do sprzedania komuś innemu.

--
Darek Chodkiewicz