Re: Realizacja zobowi±zan LLU

Autor: HaQs <tavic_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 25 Jul 2008 - 09:54:48 MET DST

> wybudowanie takiego "³±cznika" pomiêdzy sieciami Operatora i TPSA d³. ok
> 2mb w
> Krakowie trwa³o 1,5 roku, ale wkoñcu zakoñczy³o siê sukcesem!

A jakie koszty sie z tym wi±¿± od strony TPSA ?
ogolnie chodzi mi o obsluge LLU w sumie czytalem cennik ze strony tpsy ale
nie zaszkodzi praktyczna wiadomosc ;)

I jak wyglada kwestia dsla-mów czy jak mam dslama w swoim pomieszczeniu to
tpse obchodzi co tam sobie wstawi³em czy tylko krosuj± mi klienta na kabelek
korespondencyjny i ok czy ich all interesuje

I druga kwestia jak praktycznie wygladaja ceny bo z tego co tam widzialem to
za wywiad techniczny cos 170z³ od klienta i za utrzymanie to na dostepie
pelnym 13netto i na wspoldzielonym cos bylo 8z³ netto jak dobrze pamietam ?

Pozdrawiam