Re: Problemy z ADSL w Netii

Autor: futszaK <futszak_at_gmail.com>
Data: Sat 05 Jul 2008 - 16:43:54 MET DST

Tomasz Śląski wrote:

> Wiem, że można niemal dowolnie kreatywnie majstrować priorytetami różnych
> PVC,

owszem można, i jeśli już to BSA będzie na końcu po DSLach,
nerwozdradach i innych usługach fTP

> ale często-gęsto jest tak, że rurka do DSLAM-a jest na tyle (za)mała,
> że żadne kombinowanie już nie pomaga - z pustego i Salomon nie naleje.

no coż, cięcia inwestycji dają o sobie znać, i będą dawać coraz
bardziej, a za jakiś czas alternatywni posiadający własną sieć dostępową
znowu będą się chachać z tele2 i innych urynanetii, których ograniczać
będzie coraz bardziej przestarzała technologia ADSL

futszaK