Re: Problemy z ADSL w Netii

Autor: Andrzej 'The Undefined' Dopierała <undefine_at_pld-linux.org>
Data: Fri 04 Jul 2008 - 00:52:28 MET DST

Dnia 03.07.2008 futszaK <futszak@gmail.com> napisał/a:
> ja też powinienem płakać, że via wrrredny tepsiany DSL nie idzie mi tak
> fajnie transfer ze stojącej w Amsterdamie taniej shellowni tak jak
> powiedzmy z rapidshare bo pakiety z TPSA do tiscali przepychają się via
> opentransit we Frankfurcie, ale nie robie tego bo wiem za co płace
hm... akurat z tiscali przez opentransit do tepsy to całkiem nieźle ruch
leci ;)

Organoleptycznie to bym powiedział że lepiej niż np przez telię-tpnet
albo level3-opentransit-tpnet i mam wrażenie że to najlepsza opcja
taniego pchania ruchu do tepsy przez "świat".

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
Linux && Unix && Network administrator