On Thu, 03 Jul 2008 10:35:34 +0200, Raf <rc@p.onet.pl> wrote:
> Zajebiście rzeczowa odpowiedź
A jakiej innej odpowiedzi byś chciał? Zmień operatora, albo wymagaj od
aktualnego, by naprawił Ci Twoją mega-usługę; w końcu jesteś dla niego
kluczowym klientem, więc z pewnością poświęci czas i inne środki, byś Ty
mógł taniej gadać przez VoIP, a on mógł dalej zarabiać na Tobie te
kosmiczne pieniądze, które mu (i tepsie) płacisz. By coś się zmieniło w
usłudze masowej, masy muszą chcieć zmiany, a nie kilku klientów. Inaczej
to "ale Internet działa, tak? To brak usterki."
Pozdrawiam.
Received on Thu Jul 3 11:10:11 2008
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 03 Jul 2008 - 11:40:00 MET DST