Re: Krajowa Izba Komunikacji Ethernetowej

Autor: futszaK <futszak_at_gmail.com>
Data: Wed 25 Jun 2008 - 09:37:23 MET DST

Andrzej 'The Undefined' Dopierała wrote:

> cóż.. tylko że małe radiolinie są już ciut mało rozwojowe (bo na jak
> długo starczy takie marne 64-80mbit? ;),

jak potrzeba więcej to i jest kasa na światełko (na dzień dzisiejszy)

sorki, ale przy 50mbit da się sprzedać leciutko 500, przy średnim ARPU
40zł od abonenta i 1 megowym pakiecie mamy 20kPLNów
sorki, ale z tych pieniędzy da się wydzierżawić kawałek studzienki fTP i
puścić na początek jednogigowego fibera...

> cóż.. wioski to ciut inna bajka... tam 30mbit radia to nawet na 5ghz
> pójdzie ;)

no i starczy, 5ghz na wioskach da rade jeszcze długo, a skoro w Czechach
udostępnili 11 to i u nas prędzej czy później to nastąpi

futszaK