Re: Krajowa Izba Komunikacji Ethernetowej

Autor: futszaK <futszak_at_gmail.com>
Data: Tue 24 Jun 2008 - 12:31:59 MET DST

Andrzej 'The Undefined' Dopierała wrote:

> ee... "u nas" akurat wyjście w świat jest najmniejszym problemem. Ceny
> internetu to praktycznie "grosze" w stosunku do obsługi samej sieci.

"u nas" czyli gdzie ? Ja wiem że w miastach jest megawybór, ale Polska
to nie tylko duże miasta

> Gorzej niekiedy z sieciami, gdzie dosył to często radio ewentualnie
> "przejętymi" od kogoś trzepakami z przewieszkami itepe... gdzie
> rozsądnych pakietów ludziom nie można dać ;)

a co przeszkadza mając siec na FastEthernecie dać sensowne pakiety ?

dosył radiem ? sorki, ale w ciągu ostatniego roku ceny gratów spadły w
nieprzyzwoity sposób, za te same pieniądze można kupić sprzet
pozwalający przewalić 3 razy tyle ruchu

sieci mają to do siebie, że trzeba w nie inwestować, kto nie inwestuje
ten ginie. ja u siebie w tym momencie na wioski gdzie mam 10 klientów
robie dosył po którym da się te 30 megabitów posłać bo czemu nie robić
skoro sprzęt jest tak tani ?

futszaK