Re: Jak to jest z tym PI?

Autor: jacki <jacki_at_wytnij.idealan.pl>
Data: Mon 09 Jun 2008 - 21:28:49 MET DST

Krzysztof "at" L. pisze:
> Szanowna grupo,
> Jak to jest z tym PI?
> Przepchnac moze kazdy LIR, czy tylko ten z ktorym mamy styk?
> Bo juz mnie kolej powoli powoli....
> Pzdr.
> Krzysiek

A się podepnę z lekka innym pytaniem w podobnej tematyce. Marzy mi się
PI i AS. O co w pierwszej kolejności mam się starać? Mam teraz kilka
klas PA i chciałbym je zastąpić jedną konkretną (/21 a może nawet /20)
klasą PI. Niedługo też dojdzie mi łącze od drugiego operatora i
wypadałoby zatem uzyskać AS i odpalić sobie bgp. Niestety różne źródła
podają sprzeczne informacje. Jedne twierdzą, że aby starać się o własny
AS muszę mieć PI (chociaż w zasadzie chyba nic nie stoi na przeszkodzie
aby mieć tylko PA) inni twierdzą, że nie dostanę PI nie mając własnego AS.

Dzięki za odpowiedź
Pozdrawiam

--
Andrzej Jackiewicz