Re: BGP..

Autor: Lukasz Trabinski <lukasz_at_trabinski.nospam.net>
Data: Mon 26 May 2008 - 22:45:59 MET DST

In pl.internet.polip Grzegorz Janoszka <Grzegorz@janoszka.nie-chce-spamu.pl> wrote:

> A ja coś wpisałem o rozgłaszaniu? Nigdy nie słyszałeś, żeby RIPE po
> jakimś czasie odpytywał o przydzielone przez siebie adresy?

Po za audytem przy staraniu się o nowe PA i weryfikowaniu wniosków klienckich,
to niespecjalnie, ale może dlatego, że tam gdzie pracowałem mieliśmy
stosunkowy porządek. Mieliśmy w zasobach też pare nieużywanych nigdy
ASów i też się o nie nie pytali, dziękowali natomiast okazale przy ich
zwracaniu. Inna sprawa, że to monitorują i zbierają statystyki z wykorzystania
przydzielonych zasobów.

--
ŁT