Re: BGP..

Autor: Andrzej 'The Undefined' Dopierała <undefine_at_pld-linux.org>
Data: Sun 25 May 2008 - 17:42:58 MET DST

Dnia 25.05.2008 dzimi <krzysztof.taraszka@d2.com.pl> napisał/a:
> okey. to się wydaje sensowne i proste. dziękuję. A teraz... zabiję
> pytaniem. Zakładam, że klasę /18 dzielę na kilka kawałków. Część z
> nich umieszczam w datacenter w Europie (strefa RIPE). Pewien fragment /
> 22 mam zamiar umieścić i rozgłaszać poza Europą w strefie ARIN
> (American Registry for Internet Numbers).
> Jest to możliwe ? Czy może polityka RIPE/ARIN na to nie pozwala ? Jak
> dla Mnie nie powinno być znaczenia z którego miejsca na świecie dana
> klasa jest rozgłaszana.. globalizacja :]
Jak na moje to powinno działać.
Aczkolwiek na warstwie 8 ani 9 się aż tak bardzo nie wyznaję ;)

A - RIPE/ARIN to raczej organizacje wydające adresy ip. Gdzie i skąd one
latają - to już raczej inna bajka. Najprościej imho skontkatuj się z
providerem w stanach czy może on rozgłaszać adresy uzyskane przez RIPE.

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
Linux && Unix && Network administrator