Re: Kanaliza wtórna

Autor: Krzysztof \ <kl_at_x-com.pl>
Data: Fri 16 May 2008 - 23:55:38 MET DST

Radosław HORODNICZY pisze:

<<CIACH>>
> No to ja uzupelnie, ze bez znajomosci zalatwienie tego jest na prawde
> jak swiety gral :) Wiem bo korzystam, ale zalatwic to nie bylo latwo.
> A od znajomych wiem ze w duzych miastach to wogole graniczy z cudem.
W TP z reguły załatwianie czegoś, co odbiega od 'standardowego' cennika
graniczy z cudem ;) I zawsze kończy się telefonem do znajomych ...
Miasto w granicach 70k mieszkancow.

Nie jest źle - z tego co wiem koryta nie są pozapychane. Poza tym z
punktu A do B można dojść na 3 różne sposoby. Najwyżej z 1 kilometra
zrobi się 4, a przy okazji będzie można rozspawać i uderzyć dodatkowo w
inne punkty. Cena rośnie ale szanse też.

Osobiście w tym doświadczenia nie mam, więc pytam szanownych grupowiczów
jak to z autopsji wygląda...