Re: iDSL &TP i MAX Download

Autor: qrak <aaa_at_bbb.ccc>
Data: Fri 02 May 2008 - 21:01:39 MET DST

Dnia 01-05-2008 o 10:20:07 Radosław HORODNICZY
<radekh_nouspamzz@gmail.com> napisał(a):

> Użytkownik "Tomasz Śląski" <tom@kebab.org.pl> napisał w wiadomości

> To tez kwestia samych "monterow" rzadko sie widuje zeby
> robiono pomiar pod DSL profesjonalnym miernikiem, wiekszosc
> "monterow" nadal robi wywiady techniczne szafka badaniowa
> i tak naprawde to czy wywiad bedzie pozytywny czy negatywny
> zalezy od samej szafki/montera/pogody/pory dnia itp etc :)
>
> Ostatnio z tego co wiem pare (a moze wszystkie) tegiony sa juz
> zobligowane do testowania laczy specjalnymi miernikami,
> zeby nie bylo takich szopek

To co opisujecie nie napawa optymizmem :/ Od siebie dodam, ze u mnie
podczas wywiadu nie bylo zadnych pomiarow. Po prostu facet przyjechal,
podlaczyl modem i zadzwonil gdzies tam, czy jest wszystko ok. Po tym
telefonie powiedzial, ze zdziwiony jest ze to wogole poszlo, bo powinno
byc max 2Mb. Ale jak juz wczesniej wspomnialem, 4Mb smiga i tylko raz byly
klopoty, jak zerwalo linie (na nastepny dzien z samego rana przyjechali
naprawic ta linie). Teraz podczas przechodzenia na 8Mb tez nikt nie
przyjechal z zadnym miernikiem... Po prostu, ktos w TP zalogowal sie na
modem, sprawdzil synchro, poziom sygnalu/szumow itp i stwierdzil, ze przy
tych parametrach powinno dac rade. Dziwi mnie tylko wlasnie ten fakt, ze 2
lata temu monter marudzil, ze "gora 2Mb", a teraz nikt nie robi problemu
przy 8Mb... Coz, zobaczy sie jak to sie bedzie sprawowac(wciaz czekam na
aneks, ktory zamowilem 9 kwietnia ;D ), bo mam chrapke na DSL od GTS tez
po liniach TP. Skoro sa mozliwosci techn. w TP na 8Mb to tym bardziej
powinny byc na 6Mb ;)

Pozdrawiam

--
Tanie wino jest dobre, bo jest dobre i tanie!