Re: Polbox odchodzi do krainy nieskończonych transferów

Autor: Andrzej P. Wozniak <uszer_at_poczta.onet.pl.invalid>
Data: Wed 23 Apr 2008 - 00:18:07 MET DST

Osoba podpisana jako Olek <olotestSPAMFE@poczta.onet.pl> w artykule
<news:fuljmd$3hk$1@nemesis.news.neostrada.pl> pisze:

> Ale na jakiej zasadzie przyjmują spam?

Mam na myśli spam podszywający się pod naszą-klasę. Serwer SMTP
free.polbox.pl
jest otwarty na świat, a nie na własnych użytkowników.

> Mi się nie udało nic wysłać ani otrzymać poprzez alias pocztowy na w.pl

Aliasy to inna usługa - tu wiem tylko, że strony na z.pl i w.pl działały
jeszcze gorzej niż poczta free.

--
Andrzej P. Woźniak  uszer@pochta.onet.pl  (zamień miejscami z<->h w adresie)