Re: Polbox odchodzi do krainy nieskończonych transferów

Autor: Andrzej P. Wozniak <uszer_at_poczta.onet.pl.invalid>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 23:08:56 MET DST

Osoba podpisana jako Maciej Bebenek <maciej_pmt@tpsa.waw.pl> w artykule
<news:ftsvu2$uf4$1@news.onet.pl> pisze:

> Ja sie obawiam, że całkiem niedawno ktoś "w derekcji" Netii się
> dowiedział, że w ogóle takie usługi są świadczone.

Nie dlatego. Rok temu jeszcze wszystko w miarę sprawnie działało. Jak coś
padło, to pisałem do stosownego admina (adresy działały!) i znowu ruszało.
Tyle że wtedy zatrudnili jogurtów do akwizycji DSL-i...

> I w ramach troski o
> dalszą dobrą współpracę...

...zaczęło się zniechęcanie klientów, którym nie da się wcisnąć ani
internetu, ani telefonu. I taki stan jest do tej pory. Jak coś nawali
w weekend, to leży aż do poniedziałku rano, kiedy przyjdzie technik
i to coś zresetuje.

--
Andrzej P. Woźniak  uszer@pochta.onet.pl  (zamień miejscami z<->h w adresie)