Re: braki w szkieletach - Kanada/USA

Autor: Kajetan Staszkiewicz <vegetaBezSpamu_at_tuxpowered.net>
Data: Sat 12 Apr 2008 - 12:11:56 MET DST

Dnia piątek 11 kwietnia 2008 10:53, Any User napisał(a):

> Akurat operatorzy lokalni najczęściej uczciwi nie są. Jak taki operator
> kupuje od swojego dostawcy 1 megabit, to niech ten megabit sprzedaje
> raz, a nie np. 50 razy, bo to jest fikcja.

Nie ma tak, by wszyscy klienci operatora używali naraz po 100% swojego
łącza. Z własnego doświadczenia mogę potwierdzić, że jest to prawda. Nawet
sprzedając więcej niż się kupuje można mieć zadowolonych klientów, którzy
będą widzieć te swoje megabity - po prostu nigdy nie zasysają dużych rzeczy
naraz. Zresztą klient "domowy" i tak nie dostaje łącza z gwarantowaną
przepustowością, więc jakby mu łączę się nie podobało to nas może cmoknąć.

Gdzieś nawet się spotkałem ze zdaniem, że reklamowane przez operatorów
komórkowych 7Mbit/s to pasmo dostępne dla całego BTS-a, a nie dla każdego
podpiętego abonenta (choć prawdziwości tego nie umiem potwierdzić).

I co rozumiesz przez "operatora lokalnego"? Bo problemy z osiąganiem
maksymalnej prędkości na łączu to się zdarzają i na Neostradzie, której
dostawcy bym nie nazwał "lokalnym".

--
| pozdrawiam / greetings | powered by Centos, Gentoo and FreeBSD    |
|  Kajetan Staszkiewicz  | jabber,email,www: vegeta()tuxpowered net |