Dnia piątek 11 kwietnia 2008 10:53, Any User napisał(a):
>>> Nie no, ja płacę za przepustowość, konkretnie za 6 Mbps. I jeśli płacę,
>>> to chcę z tych 6 Mbps korzystać 24/7.
>>
>> Jak to się ma do twojej teori o uczciwości firm "z definicji",
>> ich dążeniu do maksymalizacji zysku oraz bezczelnemu okradaniu ich
>> przez kogokolwiek, kto wykorzystuje produkt/usługę niezgodnie
>> z pierwotnym założeniem producenta/dostawcy?
>
> Akurat operatorzy lokalni najczęściej uczciwi nie są. Jak taki operator
> kupuje od swojego dostawcy 1 megabit, to niech ten megabit sprzedaje
> raz, a nie np. 50 razy, bo to jest fikcja.
Nie ma tak, by wszyscy klienci operatora używali naraz po 100% swojego
łącza. Z własnego doświadczenia mogę potwierdzić, że jest to prawda. Nawet
sprzedając więcej niż się kupuje można mieć zadowolonych klientów, którzy
będą widzieć te swoje megabity - po prostu nigdy nie zasysają dużych rzeczy
naraz. Zresztą klient "domowy" i tak nie dostaje łącza z gwarantowaną
przepustowością, więc jakby mu łączę się nie podobało to nas może cmoknąć.
Gdzieś nawet się spotkałem ze zdaniem, że reklamowane przez operatorów
komórkowych 7Mbit/s to pasmo dostępne dla całego BTS-a, a nie dla każdego
podpiętego abonenta (choć prawdziwości tego nie umiem potwierdzić).
I co rozumiesz przez "operatora lokalnego"? Bo problemy z osiąganiem
maksymalnej prędkości na łączu to się zdarzają i na Neostradzie, której
dostawcy bym nie nazwał "lokalnym".
-- | pozdrawiam / greetings | powered by Centos, Gentoo and FreeBSD | | Kajetan Staszkiewicz | jabber,email,www: vegeta()tuxpowered net | | Vegeta | IMQ devnames: http://tuxpowered.net | `------------------------^------------------------------------------'Received on Sat Apr 12 12:15:11 2008
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 12 Apr 2008 - 12:40:01 MET DST