Re: Polbox odchodzi do krainy nieskończonych transferów

Autor: Andrzej P. Wozniak <uszer_at_poczta.onet.pl.invalid>
Data: Fri 11 Apr 2008 - 22:35:41 MET DST

Osoba podpisana jako Robert Rędziak <rekin@gm.wkurw.org> w artykule
<news:slrnfvvc6c.ea3.rekin@lazarus.wkurw.org> pisze:

> On Fri, 11 Apr 2008 20:05:26 +0200, Wojciech Apel
> <wojtek@pppppp.ooooooorrrg.pl> wrote:

> Oczywiście łatwo
> jest się natrząsać z ludzi, którzy tam pracują (to nie do
> Ciebie, ino do Twojego przepiścy), ale prawda, choć inna, jest
> okrutna: na free.polbox nikt tam nie ma czasu.

Nie mam nic do tego, że zamykają Polbox, tylko do stylu, w jakim to robią.
Poprawne przygotowanie dwóch prostych plików chyba nie powinno zająć wiele
czasu adminowi.
Może się natrząsam, może się na niczym nie znam, ale wydaje mi się, że
tam pracują ludzie, którzy nie mają czasu z powodu własnej niekompetencji.
Przykłady na to podawałem też na pl.news.admin.

--
Andrzej P. Woźniak  uszer@pochta.onet.pl  (zamień miejscami z<->h w adresie)