Re: Polbox odchodzi do krainy nieskończonych transferów

Autor: Wojciech Apel <wojtek_at_pppppp.ooooooorrrg.pl>
Data: Fri 11 Apr 2008 - 20:05:26 MET DST

> Ponieważ Netia zatrudnia obecnie ladminów, którzy nie potrafią nawet
> zadeklarować zestawu znaków, więc pozwolę sobie poprawić krzaczki i
> zacytować to, co rozesłali swoim użytkownikom:

Wierz mi - to może nie być takie łatwe jak Ci się zdaje.

Może Rafał by się wypowiedział dlaczego, ale możliwe jest, że serwer, który
tą strone generuje to system na którym jeszcze nie było możliwości
deklarowania zestawu znaków..... free polbox pochodzi o ile pamiętam z 1997
albo 1998 roku i na pewno od 2000 nic przy nim nie robiono. Nie świadczy to
wcale źle o Netii za to bardzo dobrze o ekipie dawnego Polboxu (Rafał,
Tomek - gratulacje), że umieli postawić serwer, który przeżył 10 lat z czego
przez 8 bez administracji i rozwoju.

O ile dobrze pamiętam to chyba serwis chodzi jeszcze na Windows NT 4.o i nie
na platformie Intela tylko na Sunie.

W.