Re: braki w szkieletach - Kanada/USA

Autor: Verox <antispam_verox_at_bijspamera.veroxsystems.com>
Data: Fri 11 Apr 2008 - 17:29:23 MET DST

On Fri, 11 Apr 2008 14:28:31 +0200, Piotr Suchowski napisał:

> Proponuje byś zamiast telekomunikacją zajął się energetyką, lub wodociągami.
> Tam to są dopiero złodzieje z taki overbookingiem o jakim ci się nie śniło.

Overbooking overbookingiem, ale zarówno w wodociągach jak i energetyce kient
(abonent ?) płaci za zużytą energie - dlatego sam sie ogranicza, stąd OB może
być bardzo duży (a i tak zdarzają się blackouty spowodowane np upałem).

w/w mają doskonały mechanizm regulowania obciążenia - userzy biorą tyle ile im
trzeba. I nie wyskoczy żaden Any User i nie odkręci wszystkich kurków, bo
musiałby zapłacić za zużytą wode.

--
#begin 755 signature.exe
[tomek <at> kalety <dot> net]                               vy 73! de SP9UOB