Re: braki w szkieletach - Kanada/USA

Autor: Any User <user_at_any.pl>
Data: Tue 08 Apr 2008 - 17:58:05 MET DST

> oj, ale powiedz mi, dlaczego też oni tną ruch p2p w swoich szkieletach ?
> Dlaczego chcą zacząć kasować za dodatkowe gigabity ?
> Poprostu przychody nie są w stanie pokryć inwestycji w rozbudowe
> szkieletów żeby każdemu było dobrze.
> Więc albo klienci będą mniej ssać, albo zapłacą za extra wolumen ruchu.
> Właściwie to 2gie jest hamulcem dla ssania.

Ja kiedyś widziałem wewnętrzny dokument Netii, w którym była o tym mowa.
I w tym dokumencie było wprost napisane, że informacji o wycinaniu ruchu
p2p, a także ogólnym spowalnianiu "heavy-userów" (tak ich tam literalnie
określono) nie wolno rozpowszechniać (np. w taki sposób, w jaki to
właśnie czynię).

--
Zobacz, jak się pracuje w Google:
http://pracownik.blogspot.com