Re: DSL tp , UPLOAD 1,5mbps

Autor: adamOS <niepodajeikropka_at_intteria.pl>
Data: Fri 04 Apr 2008 - 12:14:04 MET DST

Użytkownik "HaQs" <tavic@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:fp6fca$962$1@news.onet.pl...
> Witam
>
> Na błekitnej lini tpbiznes informują ze tpsa gdzies od 1 marca zamierza
> wprowadzić mozliwość podniesienia wysyłu dla DSL-i :
> <= 2 mbps mozliwosc podniesienia do 1mb
> dla dsli 4,8,15mb, mozliwosc zwiekszenia do 1,5mbit

odswieze wątek... czy ktoś już ma uruchomiony nowy upload?
jak to się sprawuje?
cały czas walczę o włączenie, jednak przy bałaganie TP troche to trwa,
napewno wymienią modem, ale dopiero kilka dni temu sie dowiedziałem,
bo mają takie zamieszanie, że sami nie wiedzą co trzeba zrobić na to
zwiększenie.
nadal czekam, jak będzie brykać to napisze...
ale może u kogoś już odpalili np. 1024kbit/s uploadu ?

pozdr