Re: siec MESH - pytanie

Autor: 4est_pl <4est_pl_at_4est.pl>
Data: Fri 21 Mar 2008 - 10:31:54 MET

> W tym projekcie jest wykorzystanych ok. 70 kompletów radiolinii, większość
> na zintegrowanych. Trudno coś powiedzieć na temat problemów z wykonaniem
> masztów, ale np. w projekcie dla Straży Granicznej stosowane są anteny
> prawie 3m i to kilkadziesiąt zestawów! I z pewnością nie ma problemów z
> naruszaniem prawa telekomunikacyjnego (ani w przypadku KPSI, ani w SG) -
> są zbyt poważne projekty żeby je realizować z naruszeniem prawa. Wiesz ile
> razy były tam kontrole? Aż trudno policzyć, każdy link średnio cztery
> razy.

Nie to ze sie czepiam, ale jak chcesz wytlumaczyc wykorzystanie anteny 3.0 m
i sprzetu pracujacego w pasmie wolnym np 2.4GHz gdzie dopuszczalna moc
E.I.R.P. wynosi 100mW ?
Uwzgledniajac moc wyjsciowa nadajnika oraz zysk anteny nie ma takiej opcji
zeby link pracowal zgodnie z prawem (chyba, ze moc nadajnika mozna ustawic
na tak niskim poziomie, aby bilans energetyczny linku zamknal sie w 100mW
E.I.R.P. ) ;)

Pozdr.
4esT