Re: dostawca internetu / lokalizacja: toruń

Autor: <aalf_at_gazeta.pl>
Data: Thu 20 Mar 2008 - 22:21:14 MET

> Przy moim wolumenie to chyba bardzo za wysokie wymagania, aczkolwiek
> spróbuję.

ja mam testowo 2 radia po 16 mb symetrycznych plus łącza PRI i po
"zawirowaniach instalacyjno-sla" mając na widoku reszte naszych
laczy i kilkanaście tysięcy numerów telefonicznych " do przejecia"
exatel poprosił o podanie do umowy formy punktu o odszkodowaniu
tak więc droga jest - zobaczymy co z tego wyjdzie finalnie
Jak sie nie postaraja to niestety...

> W przypadku Exatela można zjechać poniżej 200 zł za 1 Mbit (przy radio).
zejsc mozna ale sla pewnie wtedy "wejdzie" lub tp ruch tp "zejdzie"

a i tak mi sie przypomnialo..
byl maly problem z www zagranicznymi na styku do telii jak pamietam -
i byla SOO-1 /standardowa odpowiedz operatora nr1/ - poza siecia i pa pa
po małym dymie ze moze by wykierowali ruch gdzie indziej jak styk jest
zapchany
i przepychance gdzie i kto za punkt styku odpowiada mała zmiana rutingu i
dziala

i po 2 notorycznie ktos kanaly w atm miesza /notorycznie = 1xmiesiecznie na
oko/
w kazdym razie przepychanki - powinno dzialac - nie dziala - powinno - widze
urzadzenie - ja tez - dziala? - widze urzadzenie ale ruch nie idzie itp itp
nastepuje magiczny enter z ich strony i dziala

zrob tez sobie test na zasadzie nawet odpalenia kilku okien z jakims
speedtest
bo tez były czary w stylu - sciagamy 1 plik z netu - jest ok
odpalamy 2-4 okna z speedtest - lacze pada logicznie /jest ale nie ma netu/
u mnie sie okazalo ze ich radia ericssona w ktorejs tam wersji programu
wywalaja port logicznie przy wiekszej ilosci sesji

Telefony w zasadzie odpalone dzialaja od poczatku.

podaj z ciekawosci cene za mb przy 10m jaka ci zaoferowali i z jakim sla