dostawca internetu / lokalizacja: toruń

Autor: Łukasz Pierzchalski <giqus_at_onet.eu>
Data: Tue 18 Mar 2008 - 22:14:28 MET

Jak w temacie poszukuje sprawdzonego dostawcy internetu, wolumen jaki
wchodzi w grę to do 10 Mbit symetryk.
Rozwiązanie - kabel czy radio - mniej istotne.
Istotny dobry styk z Telekomuną Polską.

---
GTS zlał mnie na dzień dobry - gościu przyjechał na wywiad techniczny, mówił
że ok, coś tam sprawdzą i tak miła Pani z GTS Energis nie zadzwoniła od
dwóch miesięcy ;-) więc leje na nich.
Mam na szczególnej uwadze Exatel (po radio), jednak nigdy nie miałem z nimi
styczności, ani z nikim kto by od nich coś brał. Opinie o firmie Exatel -
mile widziane.
---
Dzięki !