Re: Jakie łącze dla osiedlówki zamiast TP DSL ?

Autor: markooff <markooff_at_interia.pl>
Data: Thu 13 Mar 2008 - 15:45:10 MET

marek0slawski@gmail.com wrote:
> Witam,
>
> Aktualnie moja sieć posiada łącze 2048/512 kb/s i jest to niestety za
> mało przy rosnącej liczbie userów. TPSA twierdzi że nie ma możliwości
> technicznych na upgrade łącza. Region: południe Krakowa.
> Co polecacie w zamian? (Za kwotę <= 1kpln)
>
> Pozdrawiam serdecznie
> Marek
A nie mozecie wziasc drugiej DSLki (na drugiej linii) i agregowac po
prostu ?

O ile pamietam cennik (tym sie nie zajmuje) to 2 Mbit DSL przy umowie na
24 mies to raptem 179 zl + 50 zl za doplate do podniesienia upstreamu z
256 na 512 ... SPojawily sie tez odstatnio inne mozliwosci upgrade'u
upstreamu .

Pozdrawiam
markooff