Re: sieci szkieletowe w PL - polpak, schemat

Autor: Pawel <nie_at_lubie.spamu.pl>
Data: Tue 11 Mar 2008 - 22:03:29 MET

On Tue, 11 Mar 2008 21:08:39 +0100, "Marcin Kuczera"
<marcin@leon.usun-to.pl> wrote:

>to masz problem, bo polpak-t (FrameRelay) to juz prawie historia.
>Powoli raczej zanika niz jest rozbudowywana..

W takim razie jakikolwiek schemat tego czym aktualnie dysponuje
'tepsa'? Jak sie teraz zowie ichniejszy szkielet? Polpak (oprocz FR
bylo w ramach tego szkieletu chyba jeszcze ATM) nie mogl zniknac, cos
go zastepuje/wyparlo/wykupilo?

Pozdrawiam.
_
Pawel