Re: Jakie łącze dla osiedlówki zamiast TP DSL ?

Autor: Andrzej 'The Undefined' Dopierała <undefine_at_pld-linux.org>
Data: Mon 10 Mar 2008 - 23:14:30 MET

Dnia 10.03.2008 marek0slawski@gmail.com <marek0slawski@gmail.com> napisał/a:
> Aktualnie moja sieć posiada łącze 2048/512 kb/s i jest to niestety za
> mało przy rosnącej liczbie userów. TPSA twierdzi że nie ma możliwości
> technicznych na upgrade łącza. Region: południe Krakowa.
> Co polecacie w zamian? (Za kwotę <= 1kpln)
Może dogadanie się z jakąś większą osiedlówką? ;)
Za 1k nie ma co oczekiwać super szybkich łącz. A przetransportowanie
kilku mbit na nawet spore odległości to zbyt duży problem nie jest. Nie
macie tam czegoś w stylu poznańskiego Perfektu? ;)

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
Linux && Unix && Network administrator