Re: DSL TP - tylko według cennika?

Autor: Jacek Osiecki <joshua_at_ceti.pl>
Data: Thu 06 Mar 2008 - 16:43:23 MET

Dnia Wed, 5 Mar 2008 19:13:15 +0100, Kuba napisał(a):

> Siak nie ma jak jest? 6Mbps na 512 kbps również w Multimo. A jeśli
> potrzebujesz stałą podsieć IP to IBD - promocje są, dobre ceny też. Skoro
> Multimo działa to po co zmieniać na &tp?

No właśnie szukam gdzie się da na tej stronie multimo CZEGOKOLWIEK o
prędkości wychodzącej... W końcu mam - faktycznie, teoretycznie przy 6144
jest 512kbps out...

Tylko boję się jednego: 6144 to często jest zbyt wiele jak na wydajność
linii. Gdy się ma neostradę, to jeszcze coś można zdziałać - i w razie czego
przejść na niższą opcję. Gdy mam multimo, to w przypadku problemów
technicznych mogę jedynie zadzwonić na infolinię multimo - a tamci po jakimś
czasie przekażą to do tpsa... i nastąpi klasyczna spychologia, którą miałem
już okazję zaobserwować przy problemach z przejściem neo->multimo :(

Czy jest jakaś prosta metoda na sprawdzenie parametrów linii? Szukałem
czegoś na ten temat ale wszędzie mowa o podłączeniu modemu tepsy i
sprawdzaniu parametrów pod windows - tymczasem ja mam tylko starego asmaxa
804gu i nie widzę niczego na temat siły sygnału... Jedyne co znalazłem to
to:

Modem Status:
------------------
Connection Status: Connected
Us Rate (Kbps): 320
Ds Rate (Kbps): 1312
Us Margin: 31
Ds Margin: 31
Modulation: 1
LOS Errors: 0
Ds Line Attenuation: 5
Us Line Attenuation: 1
Path Mode: Fast Path

Jakieś sugestie jak to najprościej zrobić?

Pozdrawiam,

--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944
(c) Tomasz Olbratowski 2004