DSL TP - tylko według cennika?

Autor: Jacek Osiecki <joshua_at_ceti.pl>
Data: Wed 05 Mar 2008 - 16:27:37 MET

Witam,

Akurat dobiega końca nasza umowa z Multimo... I wszystko by było super, bo
działa bez zarzutu i nie ma tego debilnego przymusowego rozłączania co 24
godziny, ale... No właśnie. Co mi po łączu skoro wychodzące jest nadal
256kbps :(

Zajrzałem na stronę TP - i widzę, że nie ma tam praktycznie NIC dla chętnych
wziąć DSL! Jest tylko pseudopromocja "pakiet dla nowych firm" - nic nie warta,
bo po pierwsze wciskają niepotrzebny ISDN, a po drugie dziękuję za
trzymiesięczne zwolnienie z opłat przy umowie 24-miesięcznej :)

Czy ja źle szukam, czy też TPSA nie ma żadnej oferty dla kogoś kto chce mieć
więcej niż 256kbps przepustowości wychodzącej?

Pozdrawiam,

--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944
(c) Tomasz Olbratowski 2004