Re: Metroethernet

Autor: glappo <gIappo_at_banitaSP.plAM>
Data: Mon 25 Feb 2008 - 22:17:21 MET

icek pisze:

> tak, miałem
> weekend (niedziela) łącze FR z BGP
> po zgłoszeniu problemu, po 2-3h zaczeło smigac ok

generalnie w tp ludki od ruterow z odpowiednimi uprawnieniami mieszacza
regol na tym sprzecie, pracuja od poniedzialku do piatku w godzinach
bodajze 8-16, w piatek o 17 cos od nich chcesz to czekasz do
poniedzialku, chyba ze naprawde cos ostro poszlo to czekasz ze 3-4 h i
musi byc to pozadna awaria na usludze z pozadna faktura

dla mnie to jest smieszne ze nawet nikt od bezpieczenstwa tam nie siedzi
poza tymi godzinami, a nie raz cos od nich chicialem na (uslugi fr,
evpn) i czekalem do poniedzialku ;-(