icek pisze:
> piotr::kapczuk pisze:
>
>> Dlatego jeśli ktokolwiek może potwierdzić, że miał problemy z routingiem
>> i że zostały one rozwiązane w weekend byłbym wdzięczny.
> tak, miałem
> weekend (niedziela) łącze FR z BGP
> po zgłoszeniu problemu, po 2-3h zaczeło smigac ok
>
>
>
generalnie w tp ludki od ruterow z odpowiednimi uprawnieniami mieszacza
regol na tym sprzecie, pracuja od poniedzialku do piatku w godzinach
bodajze 8-16, w piatek o 17 cos od nich chcesz to czekasz do
poniedzialku, chyba ze naprawde cos ostro poszlo to czekasz ze 3-4 h i
musi byc to pozadna awaria na usludze z pozadna faktura
dla mnie to jest smieszne ze nawet nikt od bezpieczenstwa tam nie siedzi
poza tymi godzinami, a nie raz cos od nich chicialem na (uslugi fr,
evpn) i czekalem do poniedzialku ;-(
Received on Mon Feb 25 22:20:07 2008
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 25 Feb 2008 - 22:40:03 MET