In news:fpufnk$6jc$1@jaszczomp.tahoe.pl,
Wemif <wemif@amsnet.pl> typed:
> piotr::kapczuk <pk-usenet@delme.hoop.pl.invalid> wrote:
>
>> Wczoraj konfigurowałem jedno takie łącze 20Mb. TPSA dała
>> połączeniówkę /30 i dodatkową podsiec /29. Połączeniówka zadziałała.
>> Druga podsieć nie była skonfigurowana. Nie ustawili routingu.
>>
>> Dowiedziałem się ciekawej rzeczy. Nie ma ludzi od routingu na
>> dyżurach 24/7. Czyli jak w piątek wieczorem padnie routing to sobie
>> czekaj do poniedziałku, do rana, aż się ktoś tym zajmie.
>
> Niezupelnie. To nie była awaria, tylko jeszcze nie skonfigurowana
> klasa. Takie rzeczy robią w dzień. Natomiast jakby Ci nagle zniknęła
> Twoja klasa z routingu statycznego to zaraz by się ktoś tym zajął.
Na infolinii dowiedziałem się co innego. Nie ma nikogo od routingu w
weekendy.Owszem przy awari łącza, sprawdzenie diodek, przeresetowanie
czegoś - ktoś się znajdzie, ale nie od routingu. Jakie przy tym ma
znaczenie, czy to jest awaria czy uruchomienie ?
Tak więc nie wiem skąd takie informacje, że zaraz by się ktoś tym zajął
?
-- Pozdrawiam Piotrek KapczukReceived on Mon Feb 25 14:35:08 2008
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 25 Feb 2008 - 14:40:03 MET