Re: Metroethernet

Autor: piotr::kapczuk <pk-usenet_at_delme.hoop.pl.invalid>
Data: Mon 25 Feb 2008 - 14:32:17 MET

In news:fpufnk$6jc$1@jaszczomp.tahoe.pl,
Wemif <wemif@amsnet.pl> typed:

> Niezupelnie. To nie była awaria, tylko jeszcze nie skonfigurowana
> klasa. Takie rzeczy robią w dzień. Natomiast jakby Ci nagle zniknęła
> Twoja klasa z routingu statycznego to zaraz by się ktoś tym zajął.

Na infolinii dowiedziałem się co innego. Nie ma nikogo od routingu w
weekendy.Owszem przy awari łącza, sprawdzenie diodek, przeresetowanie
czegoś - ktoś się znajdzie, ale nie od routingu. Jakie przy tym ma
znaczenie, czy to jest awaria czy uruchomienie ?

Tak więc nie wiem skąd takie informacje, że zaraz by się ktoś tym zajął
?

--
Pozdrawiam
Piotrek Kapczuk